نه تنها حقوق حقه ملت ایران رو استیفا نکردید که دستاورد های این ملت مظلوم هم به حراج گذاشتید.برای چه؟ یکی دو روز دنیا؟ قدرت؟ ثروت؟ ترس از مرگ؟انحصار مدیریت تنگه هرمز، صنعت هستهای، جبهه مقاومت و... مثل مرزهای این کشور قابل مذاکره نیست!از دارایی های خودتون برای شیطان مایه بذارید....
23:39 - 20 June 2026