3d
براساس بیانیه امام پیرامون تفاهمنامه ایران و آمریکا..مطالبه اجتماعات مردم مبعوث شده باید حول محور زیاده‌خواهی آمریکا باشد تا رئیس جمهور متعهد شده و تیم مذاکره کننده پاسخ‌دهی به مردم و امام امت را لحظه ای فراموش نکنند..#لبیک_یا_خامنه_ای
چرا نمیگین مطالبه مردم باید این باشه که مسئولین راه خطای رفته رو بازگردن و به نظر ولی جامعه عمل کنند؟
12:36 - 21 June 2026

123 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ایمان اکبرآبادی‌
Replying to
چند درصد مردم فکر می‌کنید چنین مطالبه ای دارند ؟فرق ما با سایرین این است که بر اساس واقعیت‌ها تحلیل می‌کنیم. نه آرمان های درونی. چون واقعیت جامعه ما با آرمان های خودمان فرق دارد.لذا امام جامعه تمام جوانب را میبیند و می‌سنجد و نه فقط با نظر یک بخش از جامعه ، امر کند.این مطالبه زمانی است که تمام جا…Show more