سلام عرض ادب ، فکر کنم دوستان نیستن
ایران بلعیدنی نیست (پسین دلگشا)
@Yazdan_m9 June 2026Replying toخونه ی ما سالی به دوازده ماه به موبایل من زنگ نمیزننا.یه بار ما با دوستان چندروزی رفتیم سفر.یهو اونجا جوگیر شدیم گفتیم اقا بیایین از چندروزیکه اینجاییم از موبایل استفاده نکنیم.فردا بعدازظهر دوستان رفتن استخر من نرفتم خونه خوابیدم.یهو دیدم منزل با دوتا مامور اومدن که سرکار بگیرنش خود خیانتکارشه