9 September 2024
جناب پناهیان!شما معتقدید دوقطبی ها کلاً مذموم هستندو دوقطبی واقعی رادوقطبی ترک وفارس(مثلا)عنوان کردیدحضرت آقا فرمودند:ازدوقطبی کاذب بپرهیزیدیعنی دستور به پرهیز ازدوقطبی حقیقی ندادندودوقطبی حقیقی راتاییدکردندوبااین تعریف شما حضرت آقاطرفدار دوقطبی ترک وفارس هستند؟متوجه هستیدکه نظرتانمقابل نظرآقاست
9 MB
693 KB
Profile picture of ‌تهران قدس🇮🇷🇵🇸🏴‌
@Tehran_Ghods9 September 2024
Replying to
آقای پناهیان نگفتن دوقطبی کردن بین فارس و ترک کار خوبیه.حرفشون اینه که دو قطبی اصولگرا و اصلاح‌طلب از دو قطبی فارس و ترک هم کثیف تره
Profile picture of ‌ناصر سیدزاده‌
@nsedzad9 September 2024
Replying to
یعنی من باور کنم که مطلب مراخوانده ایددرک وفهم به کنار!من کجاگفتم پناهیان گفته دو قطبی خوب است ؟اصلاً آقای پناهیان برخلاف نظر رهبری معتقدنددوقطبی حقیقی هم زشت وناپسندی است درحالیکه حضرت آقا نظرشان بر ناپسندبودن دوقطبی کاذب وتاییددوقطبی حقیقی است البته پناهیان برای تاییدحرفشان معانی را عوض کردد
تا اونجایی که من اطلاع دارم منظور رهبری از دوقطبی حقیقی، دو قطبی بین حق و باطل، فلسطین و اسرائیل، اسلام ناب و اسلام آمریکایی و .... هستششما دو قطبی دیگه ای مد نظر دارید که فکر می‌کنید آقای پناهیان بهش معتقد نیست؟
17:42 - 9 September 2024

154 Views


2 Replies

Profile picture of ‌ناصر سیدزاده‌
@nsedzad9 September 2024
Replying to
آقای پناهیان اصلأ قائل به دوقطبی نیست و با سفسطه و مغلطه دوقطبی حقیقی را به دوقطبی کاذب تقایل می‌دهد مثلا دوقطبی بین دو قوم و نه دو عقیده!

Profile picture of ‌ناصر سیدزاده‌
@nsedzad9 September 2024
Replying to
آقای پناهیان اصلأ قائل به دوقطبی نیست و با سفسطه و مغلطه دوقطبی حقیقی را به دوقطبی کاذب تقلیل می‌دهد مثلا دوقطبی بین دو قوم و نه دو عقیده!میفرمایند ما بادشمنلن اختلاف داریم نه دوقطبی!گویا ایشان حساسیت خاصی به کلمه دوقطبی دارند