جناب پناهیان!شما معتقدید دوقطبی ها کلاً مذموم هستندو دوقطبی واقعی رادوقطبی ترک وفارس(مثلا)عنوان کردیدحضرت آقا فرمودند:ازدوقطبی کاذب بپرهیزیدیعنی دستور به پرهیز ازدوقطبی حقیقی ندادندودوقطبی حقیقی راتاییدکردندوبااین تعریف شما حضرت آقاطرفدار دوقطبی ترک وفارس هستند؟متوجه هستیدکه نظرتانمقابل نظرآقاست
9 MB
693 KB