گاف تلگرامیِ «العربیه»؛ پیام اتاق فرمانِ رسانهٔ #سعودی به کارمندانش: تا میتوانید به #جنگ_روانی علیه ایران #مهمات برسانید. «تا اینجا چند تا آکسیوس و ترامپ کار کردیم. آکسیوسها رو فتونیوز کنید!» ادمینِ «العربیه»، رسانهٔ نزدیک به #اسرائیل، این فرمانِ صادرشده از مدیران به کارمندان گفته است.