کسی که سیم کارت پرو بخره رانتیه؟
@TheGreatMoZ22 May 2026Replying toاز رانت حمایت کرده دیگهعلنا حقشو سلب کردن ۱۰ برابر بیشتر پول داده خریده
@L_yot23 May 2026Replying toشما الان بسته اینترنتی میخری حمایت از همان سیستم هست یانه ؟ یا خرید کانفیگ؟
@TheGreatMoZ23 May 2026Replying toمن خرید بسته اینترنتیمو تقریبا ۱۰ برابر اوردم پایینکانفیگ هم نمیخرم برام خریدن
@L_yot23 May 2026Replying toمن نگفتم چقدر پول میدهی یا چقدر میخری یا کی ب جای تو پول میدهد ، بالاخره داری هزینه میکنی درسته؟
@TheGreatMoZ23 May 2026Replying toخب اره اون دزدی حساب میشه دیگهپول نت بین الملل میگیرن نت ملی تحویل میدن
@L_yot23 May 2026Replying toپس در نهایت پول میدی درسته؟حالا هزار یا صد هزاربر اساس استدلال شما ، پس شما هم شرافت را زیر پا گذاشتی و پول میدی ، هر وقت انتخاب دیگری بود که نت داشته باشیم بیا در موردش صحبت کنیم و اینقدر حرفهای یک مشت ابله را بلغور نکن و کمی در موردش هم فکر کن
@TheGreatMoZ23 May 2026Replying toعزیز مننت پرو رانته دیگهچیه؟ فقط که به دکتر مهندسا ندادنشهیچکاره مملکت میتونه بره بگیره