مرتب بلدین بگین ننگین ترکمنچای!!!میدونید چرا چون رسانه وکتب درسی یادتون داده، آیا میدانید که مثلا عراق زمان صفوی از ایران جدا شده؟نه فقط دیواری کوتاهتر از قاجار نیست
@Rezafakheri1 April 2026Replying toخوب قفقاز رو هم آقا محمد خان تصرف کرده بود، زمان زند خاک ایران نبود!نه دوست عزیز دیواریکوتاه تر از قاجار نیست، والا نه ترکم نه قجری
@Rezafakheri1 April 2026Replying toترتیب تصرف را هم اشتباه گفتید، شاه اسماعیل عراق را تصرف کرد، شاه طهماسب یکم کلا از دست داد، شاه عباس دوباره گرفت، وشاه صفی برای همیشه واگذار کرد(عهدنامهننگین ذهاب)!!!!!