Omid Poursharieh

‌Omid Poursharieh‌'s header picture
Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌

Omid Poursharieh

@Theomid94
کارشناس ارشد روابط بین‌المللمدیر استودیو تجاری و تبلیغاتی گرافیتی اهل تدوین فیلم، طراحی گرافیکی و بحث سیاسی اجتماعی
Sari
Iraniri
Joined تیر 1402
Born 20 اسفند
Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid9421 اسفند 1404
به عنوان کسی که هر شب در تجمع‌های مردمی شرکت میکنم وقتی ویراست‌های شمارا میخونم خستگی به تنم میشینه و میترسم که فردا پس فردا پیروزی در این نبرد مصادره به مطلوب برای عده‌ای خاص بشهوقتی هنوز درگیر مواخذه رئیس جمهور هستید برای هر توئیت.وقتی هنوز درگیر فرزندان لاریجانی هستیدیعنی شما فراتر از ۱/۲
Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid9421 اسفند 1404
دو قطبی طرفدار نظام و برانداز ، دارید درون طرفداران نظام هم دو قطبی ایجاد میکنید تورو بخدا هر وقت مملکت عادی شد برگردید به همان نبرد قدرت همیشگی

Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid946 بهمن 1404
ادامه فلسفه تاسیس ایران اینترنشنالپس یک جمعیت خیلی زیادی از جامعه(مخصوصا قشر خاکستری) توسط پروژه ترکیبی اقصادی-سیاسی-رسانه‌ای مورد هدف قرار گرفت و مغزشون بلعیده شد. ف.مجازی هم به یکی از ابزارک های همین دکترین بدل شد و اینجوری بود که افکار عمومی جامعه مثل هلو پرید توی گلوی اسرائیل و
Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid946 بهمن 1404
البته با تاسیس این شبکه یک مشکل دیگه هم حل شد و اون هم موضوع تضاد منافع بود.بی‌بی‌سی منافع ملی بریتانیا رو باید دنبال میکرد. منوتو منافع سلطنت طلبها و ایران اینترنشنال هم تونست بدون محدودیت منافع ملی اسرائیل رو تامین کنه بدون اینکه به تضاد با منافع بریتانیا بربخوره. از وقتی سلطنت طلبها به
Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid946 بهمن 1404
به اسرائیل نزدیک شدن شاهد هم پوشانی خیلی زیادی بین منوتو و ایران اینترنشنال هستیم. در حالی که بی‌بی‌سی همچنان فاصله محسوسی از ادبیات و خط خبری این دو شبکه داره.نظر شما چیه؟من امید هستم و تحلیل ‌های خودم رو اینجا براتون مینوسیم

Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid946 بهمن 1404
فلسفه تاسیس شبکه ایران اینترنشنالسال ۸۸ سوای صدا و سیما که در اون زمان هنوز رسانه مخاطب داری بود، بی‌بی‌سی فارسی به عنوان یک رسانه خبری یکه تازی میکرد. فیسبوک و یوتوب هم فیلتر نبودن، صدای آمریکا هم بود اما مخاطب قوی‌ای نداشت. فیسبوک و یوتوب مثل الان (اینستاگرام، تلگرام‌و...) مورد استفاده همه

Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid946 بهمن 1404
حالا اون غرب زده‌ای که لابلای جمله فارسی ۴۰ تا کلمه انگلیسی میگه، احتمالا توصیه رهبر راجع به زبان فارسی رو نشنیده، اما این نوجوون چرا باید این حرف رو میزنه، فیلم صحبت رهبر موجوده که تو نمایشگاه کتاب از ناشر شاکی میشه و میگه: ما میخوایم عربی ها رو فارسی کنیم حالا شما فارسی هارو تعریب میکنید؟!!!

This post was deleted by the post author.


Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid9410 مرداد 1402
راهکاری دارید که یه آهنک از دهن آدم بیوفته ؟ الان دو روزه همش توی مغزم و روی لبم این بیت آهنگ دور میزنه: «مثل کشتی زیر دِریانه میمونُم نه میمیرُمتو چه کردی با مو که تو شهر خوم اسیرُم»حالا دوباره از اول …Show more

Profile picture of ‌Omid Poursharieh‌
@Theomid9426 تیر 1402
بعد از اینکه از «بله» استفاده کردم، با پیامرسان‌های ایرانی حال کردم. حالا اومدم اینجا ببینم شبکه اجتماعی ایرانی چطوره. راستش هنوز باهاش ارتباط نگرفتممخصوصا از اینکه تفکرات افراد اینجا خیلی یکدست هست