25 May 2026
از سر گُشاد شیپور نَنواز!پس از شهادت سید حسن نصرالله بود که حسین مکی (سخنران ساکن لبنان)، با اشاره به سن بالای دو مرجع «اصلی» جهان تشیع (سیدعلی خامنه‌ای و سیدعلی سیستانی) نوشت «آن جایگاه خالی که آنان پس از خود باقی می‌گذارند خلئی خواهد بود که پیش از این، جهان تشیع هرگز به خود ندیده است». نوشته بود
Profile picture of ‌امین عبداللهی پور‌
@ThisIsRoot25 May 2026
حرف درستی زده ولی توی مصداق گیر کرده، تسخیر سفارت مورد تایید امام نبود بلکه فتنه چپ سنتی بود که الان شدن اصلاح‌طلب، امام مجبور شد بخاطر عواقب این اقدام ازش حمایت کنه تا برا اقدام احتمالی آمریکا ،مردم متحد بشن. مصاحبه امام در فرانسه رو ببینید که حتی راجع به پایگاه نظامی آمریکا همچین نظری نداشت
Profile picture of ‌محمدحسین ناصری‌
Replying to
مگر امام تسخیر لانه رو انقلاب دوم نام‌گذاری نفرمودن؟ اون‌وقت شما میگی مجبور بودن؟ مجبور بودن دروغ بگن؟ لابد امام شهیدمون هم مجبور بودن دروغ بگن و ما هم هر سال به دروغ مراسم 13 آبان رو برگزار می‌کنیم! اینکه در طول زمان نظر امام (بخاطر عملکرد خود آمریکا) تغییر کنه یک چیزه و ادعای سست شما یک چیز دیگه.
Profile picture of ‌امین عبداللهی پور‌
@ThisIsRoot26 May 2026
چرا خودتو به تجاهل میزنی ؟ امام رو در عمل انجام شده قرار دادن امام هم به موازات اون شرایط رو مدیریت کرد. چه ربطی به دروغ گفتن داره ؟ برداشت خودتو به من نسبت نده . این که هر سال چیکار میکنن چه ربطی به اصل مطلب داره ؟ خشت اول که کج گذاشته بشه صد طبقه هم روش بسازن دلیل نمیشه.
سفارت هر کشور در کشور دیگر جزو خاک اون کشور محسوب می شود ، تسخير سفارت آمریکا یعنی تسخير خاک اون کشور ،آمریکا میتونست به ایران حمله مستقیم نظامی انجام بده . لانه جاسوسی بود که باشه مگه سفارت خونه های ما جلسه قرآن برگزار میکنن ؟ در دولت شهید رئیسی یه صوتی از مخبر اومد بیرون که ما کالاهای تحریمی رو
14:59 - 26 May 2026

42 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امین عبداللهی پور‌
@ThisIsRoot26 May 2026
توسط سفرامون وارد کشور میکنیم ،چرا هیچ بازتابی نداشت ؟ چون نمیشه سفرا رو گشت ،حتی اگر قاچاق کنن ،چرا کسی اینکارو نمیکنه ؟چون همه اینکارو میکنن ،راه رو ببندی ،دوطرفه بسته میشه