اولین قانونی که باید اصلاح بشه اینکه هرکی تواین مملکت ازنمایمده مجلس به بالا کاره ای شد هیچ ارگان ونهادی نمیتونه اونو دادگاهی کنه یجورکاپیتالاسیون محترمانه برای خودشون واقازاده های سیاست مدارشون بعضی روحتی نمیشه شکایت کنی ازشون به جرم شکایت مجرم میشی وباید جواب پس بدی مثل همین ویراست من🤣