اگه منم مثل خیلی از دخترا نازمو میکشیدن و کلی با ناز باهام رفتار میکردن نمیذاشتن آب تو دلم تکون بخورهقطعا الان ناز و گوگولی بودم
@Tofang22 July 2024اگه منم مثل خیلی از دخترا نازمو میکشیدن و کلی با ناز باهام رفتار میکردن نمیذاشتن آب تو دلم تکون بخورهقطعا الان ناز و گوگولی بودم
@Tofang19 July 2024اگه تو ام مثل منی که وقتی تایم زیادی بیرونی یه ساندویچ میخوری و وقتی برمیگردی وانمود میکنی خیلی گرسنه ای تا دستپخت مامانت رو بخوری سلام
@Tofang14 July 2024میدونستید اونایی که تیکه رو تشخیص نمیدن قلب شون صاف و زلاله؟Replying to and 3 othersعه!منه ساده باز تیکه رو تشخیص ندادم
@Tofang21 June 2024حالا همه فهمیدن طرفدار پزشکیان نیستید ولی مسخره کردن نحوه حرف زدن آدم هاواقعا بی ادبیه ...
@Tofang20 June 2024اگه بعد مدتها اومد و برگشت حتی اگه گفت ببخشید بزن تودهنش که دیگه دلش تنگ نشه
@Tofang14 June 2024وقتی کسی رو اذیت میکنی که نمیتونه فریاد بکشه خدا جوابتو میده ...This post was deleted by the post author.
@Tofang11 June 2024یه بار مجبور بودم تا یه مسیر دوری برم...به خاطر کار اداری سه بار سیستم قطع بود.بار آخر مثل بچه ها تو راه گریه کردمسه بار اون مسیر و رفتم و اومدم و هیچ کس نبود منو برسونهخلاصه که دلم از اون موقع شکسته شد🙂⚡️This post was deleted by the post author.
@Tofang8 June 2024بنده های خدا!نه تاریخ ۳/۲/۱ کاری کردیدنه۳/۳/۳ نه ولنتاین نه امروز که روز ازدواجه !میتونید از این بابت گریه کنید 🚶♀️