22 June 2025
تکرار مطالبه نامشروع ساخت بمب اتم در کلمات آقای ر.پبازهم تکرار میکنم...ایشان وقتی _از روی ترس_ در لفّافه چنین درخواستی را مطرح میکنددارد موج‌سازی میکند و مطالبات جریان انقلابی را جهت‌دهی میکند!ممکن است کار به جایی برسد که جماعت همیشه طلبکار، نظام را بخاطر نساختن بمب اتم متّهم به کم‌کاری کنند!
ما کاره ای نیستیم و در نهایت تابع امر فرمانده ایم ؛ اما در باره نحوه پاسخ در حوزه هسته ای نظر شخصی من این است:‏۱- موشک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک را آزمایش/رونمایی کنید.‏۲- از آنجا که NPT هیچ سود و بازدارندگی برای ما نداشته از آن خارج شوید.‏۳- با ۴۰۰ کیلوگرم ؛ ۲۰ بمب تاکتیکال بسازید و والسلام!
با ساخت #بمب #هسته_ای و استفاده از آن و کشتار زنان و کودکان #صهیونیست ، در نظر مردم جهان منفور خواهیم شد و بجای جذب ، همگرایی و همراهی ، آنان را از اسلامی که سالها دم از آن می زدیم دور خواهیم ساخت.این فتوای #رهبر_معظم_انقلاب هرگز تغییر نخواهد کرد.
21:28 - 22 June 2025

5 Reactions
302 Views


2 Replies

Profile picture of ‌صدرا‌
@ArefBakhshiAD22 June 2025
Replying to and
اتفاقا تمام مردم دنیا به ایران حق میدن که در این شرایط بمب اتم داشته باشه چون آمریکا و اسرائیل که سلاح هسته‌ای دارند در این شرایط به ایران حمله کردند

Profile picture of ‌صبح سحر‌
@user16998634009322 June 2025
Replying to and
آقای طوفان اورنگ،ماله دیپلماسی التماسیتون رو پایین بگذارید...به ایرانمان تحدی شد...اسراییل،آمریکا...چقدر بهتان گوشزد کردیم و همچنان با هماهنگی عراقچی با رهبری تاکید کردین...دیگر فقط جواب باید داد...اگر بلدین...