20 November 2023
طرف یجوری تو‌مترو اومده که والا تو‌اتاق خواب هم نمیشه اونجوری موندوقتی امثال این، شعور استفاده درست از مترو‌ را ندارند باید هم کسانی باشند که بهشون تذکر بدنوالا با این وضع پوشش، کم کم باید مینوشتیم‌ افراد زیر هجده سال، سالمندان و کسانی که‌ناراحتی قلبی دارند وارد نشوند!#تونل_وحشت #متروی_شهوت
این شرایط مفتضح تقصیر خود ماست وقتی دربرابر این انسان نما ها سکوت میکنیم و حرفی نمیزنیم اینطوری میان جلو وارد مکان های عمومی میشن ما سکوتمیکنیم وحرفی نمیزنیم و دولت هم وقتی میبینه برای ما مهم نیست بیتفاوت هستایا ما حرف هامون رو با اجتماعاتمون اعلام کردیم ؟ایا یک رنگ پشت هم وایسادیم؟
01:13 - 21 November 2023

11 Reactions
262 Views