طرف یجوری تومترو اومده که والا تواتاق خواب هم نمیشه اونجوری موندوقتی امثال این، شعور استفاده درست از مترو را ندارند باید هم کسانی باشند که بهشون تذکر بدنوالا با این وضع پوشش، کم کم باید مینوشتیم افراد زیر هجده سال، سالمندان و کسانی کهناراحتی قلبی دارند وارد نشوند!#تونل_وحشت #متروی_شهوت
