فَمَن يَعمَل مِثقالَ ذَرَّةٍ خَيرًا يَرَهُ..
میتونم یه خواهش داشته باشم؛میشه، همین الان گوشی رو کنار بزاری حداقل یکخط قران حفظ کنی، فقط کافیه گوشیتو همین الان خاموش کنی!هر وقت ویراستم رو دیدی ،یا یادت افتاد ''حداقل''یک خطحفظ کن ،بعد از یک ماه نتیجه روز ببین.

