اخههه منممم
@Hamin2110 May 2026Replying toدر چهاردهم تیر سال ۱۳۶۱، اتومبیل هیات نمایندگی دیپلماتیک کشورمان حین ورود به شهر بیروت و در هنگام عبور از پست ایست و بازرسی، مزدوران حزب فالانژ اتومبیل را متوقف و چهار سرنشین خودرو مزبور به رغم مصونیت دیپلماتیک - توسط آدمربایان دستنشانده رژیم تروریستی تلآویو گروگان گرفته شده شدند.این چهار نفر که
@Sextherapist10 May 2026Replying toادعا میشه که توسط فالانژ های لبنانی ربوده میشه میدنش اسرائیل ولی نهایتا توسط خود فالانژ ها کشته شده