#گنبد_آهنین دارم گنبد آهنییین🗣️#فلاخن_داوود دارم فلاخن داووود🗣️بدو بیا ارزونش کردم زود تموم شهه🗣️آتیش زدم به مالم،بخاطر عیالم 🗣️بدو تموم شددددد🗣️😂😂😂😂😂پ.ن:اصلانم درد نداشت#وعده_صادق #طوفان_الاحرار #طوفان_الاقصی
14 April 2024#گنبد_آهنین دارم گنبد آهنییین🗣️#فلاخن_داوود دارم فلاخن داووود🗣️بدو بیا ارزونش کردم زود تموم شهه🗣️آتیش زدم به مالم،بخاطر عیالم 🗣️بدو تموم شددددد🗣️😂😂😂😂😂پ.ن:اصلانم درد نداشت#وعده_صادق #طوفان_الاحرار #طوفان_الاقصی
@Neda_mpour14 April 2024Replying toمن هنوز نفهمیدم بالاخره ایران دقیقا چی رو تو اسرائیل زده؟چرا خون از دماغ یکی نیومده ؟ تازه خودشونم از قبل کاملا خبر داشتن کاملا خالی کردن همه جارو...احساس میکنم کماکان کار خودشونه🤔😅
@Neda_mpour14 April 2024Replying to andمنظورم اینه چرا هیچ تلفاتی اعلام نمیشه چرا خالی بوده یعنی چهار تا سرباز و نگهبانم نبوده؟!