26 May 2026
این سؤال کاملا جدی است و هیچ گونه جنبه طنز و شوخی در آن راه ندارد!

آیا با حملات شبانه روز گذشته نیروهای آمریکایی صهیونی به مناطق مختلف کشورمان ایران اسلامی به غیرت شما برخورد و احساس برآشفتگی به شما دست داد؟

425 votes  •  The poll has been ended
Nobody can see participants
تو به من بگو چیکار باید انجام بدن نقض اتش بس بشه حتما‌ باید این خامنه ای رو هم بکشن؟! ما باهاشون این کارو میکردیم اونا ول میکردن؟!ابنجارو کردن مثل لبنان اتش بس ولی هر وقت بخوایم میزنیم شاش کنم تو کله شازش گر!
09:36 - 26 May 2026

1 Reactions
77 Views