خیلی یاد گرفتیم خیلی دوست پیدا کردیم خیلی خندیدیم خیلی دورنگی دیدیمخیلی هزینه دادیم خیلی شناختیم خیلی حرص خوردیم خیلی دلمون شکستخیلی گفتیم میریم برگشتیم خیلی گفتیم میمونیم و رنج کشیدیم خیلی خیلی خیلی تجربه بود حلال کنید شاید روزی ساعتی برگشتیم شاید هم برای همیشه رفتیم و خداحافظی کردیم.
آنهایی که تلاش کردند برای بخشش ندانستنشان در آزارمان را بخشیدیم و آنانکه به عمد قساوت داشتند را نه .که اصرار بر آزار داشتند.که میخواستند روزمان خراب شود و اِی کاش آدم با بودنش چیزی بیفزاید وگرنه که همه نبودن ها شبیه هم خواهد بود .هرکس باید وزن و قیمتی داشته باشد .
مجازی با واقعیت چیزی تفاوت ندارد الا اینکه فقط در مغز خودت گمان کنی که متفاوت است .در پناه ایزد دانا یا حق #ماهونیا 01:53 - 26 June 2026