3d
📍اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:📌برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامه‌های خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.Show more
4 MB
(مجلس هنوز بسته است)تا کی قرار است بسته بماند؟ ۴ ماه. ۵ ماه؟ ۶ ماه؟ یک سال؟ ۲ سال؟ ۸ سال؟؟اصلاآیا مرده و زنده نمایندگان مجلس برای کشور فرقی دارد بااین اوصاف؟دقت کنیدبهانه این است که، اگر اتفاقی بیفتد کشور دچار بهم ریختگی میشودآیا الآن که نماینده، بود و نبودش فرقی نمیکند

Show this thread

23:56 - 22 June 2026

1 Reactions
146 Views