سلام اگه گفتین ویراستی چی کم داره؟🌱

@Vartolu23 January 2023در حال حاضر، به نظرتونبزرگ ترین مزیت ویراستی چیه ؟! 🌱بزرگ ترین عیبش چیه ؟!
@Vartolu16 January 2023یه همسايه داریم ۹۶ سالشه، خريدهاشو من براش انجام میدم، امروز ميگفت خدا خيرت بده دخترم اگه یه روز تو بميری من چیکار باید بکنم؟😂
@Vartolu12 January 2023یه جا نوشته بود:«من برای اطرافیانم کسی بودم که خودم دلم میخواست داشته باشم و هیچوقت نداشتم...»و من با تموم وجودم حسش کردم (:
@Vartolu9 January 2023روز طلبه را به خودم 😅 و تمامی طالبان علم و فضلیت تبریک میگم 💐+انشاالله به بهترین نحوممکن حافظ دین و انقلاب باشیم تا عصر ظهور حضرت یار ارواحنافداه 🌸🍃🇮🇷
@Vartolu5 January 2023کارمند بانک، یکبار از مشتری پول میگیرد و یکبار پول میدهد. نه وقتی که میگیرد خوشحال است و نه وقتی میپردازد ناراحت است. زیرا میداند امانتداری بیش نیست. قرآن میفرماید: آنگونه باشید که اگر چیزی از دست دادید تأسف نخورید و اگر چیزی به دست آوردید، سرمست نشوید...- حاج آقا قرائتی -
@Vartolu4 January 2023یه جا یه تعریف قشنگی از اشک خوندم که میگفت:و اشک تاوانی است که چشم ها باید بابت درست ندیدن بپردازند...حواستون باشه واسه کی دارید تاوان میدین...
@Vartolu2 January 2023الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِكْرِ اللَّهِ أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ (رعد۲۸)اونایی که با همۀ وجود، خدا رو باور دارن دلاشون با یاد خدا آروم میگیره.آشوبم آرامشم تویی...♥
@Vartolu31 December 2022خیر سرم فردا امتحان نحو عالی مرکزی دارم اونوقت اومدم تو ویراستی میگردم..😂😅😅