15 اردیبهشت 1403
به دیدار دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی رفتم. در این دیدار صمیمانه، درباره ی موضوعات مهمی همچون حفظ انسجام ملی، پرهیز از دوقطبی‌های کاذب در جامعه و همچنین حفظ دستاوردهای ارزشمند فرهنگی کشورمان گفتگو ‌کردیم.
مگه شما چیزی هم از فرهنگ ایرانی و اسلامی باقی گذاشتید ؟ فکر کنم رفته بودید درباره دستاوردهای فرنگی و ضد ایرانی و ضد اسلامی که در این دولت به دست آوردید صحبت کنید .در دیار سردارسلیمانی برای افرادی مثل شما ضرب المثلی هست که میگه بدین عکس گکی رو شونه تون حک کنند
19:36 - 15 اردیبهشت 1403

11 Reactions
808 Views