به دیدار دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی رفتم. در این دیدار صمیمانه، درباره ی موضوعات مهمی همچون حفظ انسجام ملی، پرهیز از دوقطبیهای کاذب در جامعه و همچنین حفظ دستاوردهای ارزشمند فرهنگی کشورمان گفتگو کردیم.
مگه شما چیزی هم از فرهنگ ایرانی و اسلامی باقی گذاشتید ؟ فکر کنم رفته بودید درباره دستاوردهای فرنگی و ضد ایرانی و ضد اسلامی که در این دولت به دست آوردید صحبت کنید .در دیار سردارسلیمانی برای افرادی مثل شما ضرب المثلی هست که میگه بدین عکس گکی رو شونه تون حک کنند