فقط گران کنیم بعد چه شود نمی دانیم انهم در مدت یکسال ویا دو سال عجب کشکی سابدیم همه دوغ پتی شد نمی گوید اگر این گران شدمردمچه خاکی برسرشان بریزند اینها که همین الان هم زیر بار اجاره وکرانی ومسکن کمرشان شکسته بعد با این این وعده این اقا به کجا پناه ببرند جناب انبوه سازان عزیز انبوه سازان را داشته