من اگه معلم بودم پور محمدی و پزشکیان رو از درس انشا تجدید میکردم.♦️نمیدونم کی براشون پشت صحنه مینویسه که فرصت یکبار خواندن هم نمی ده!...ارادتمند : دهه پنجاهی که قرار بود معلم بشه ولی نشد!... 🙂#مناظره
23:38 - 24 June 2024

1006 Views