هرکسم با دینه برای اینکه پذیرفته شه توی جمع و جامعه مجبوره تظاهر به بی دینی بکنه!
This post was deleted by the post author.
@Vhub525 March 2023Replying to andهرکسم با دینه برای اینکه پذیرفته شه توی جمع و جامعه مجبوره تظاهر به بی دینی بکنه!
This post was deleted by the post author.
@Vhub525 March 2023Replying to andو بدتر... اینه که ما توی شبکه های خارجی فعالیت نداریمبه خدا توی ویراستی هرچی من بگم تو بگی فایده نداره من برای تو میگم تو برای من اینکه فایده ای نداره یکبار خداوکیلی باید دولت هزنیه بکنه برای فضای مجازی و با تیتر سازی درست بتونه افکار خیلی هارو باطل بکنه!
This post was deleted by the post author.
@Vhub525 March 2023Replying to andدشمن هروز از یک طرف ضربه میزنه چقدر فکر میکنند... یکبار لقب ساندیس خوریک بار(عذرخواهی میکنم) کله تایری ها(حمله به لباس روحانیون و نفرت به روحانیون) ولی شده یکبار فقط یکبار چندتا روحانی بیان توی مجازی یه تیتر تو ذهن موندنی بسازن؟ یا دفاعی بکنن؟ ...
@Vhub525 March 2023Replying to andمشکل اینهکه یک بچه 7 ساله بهتر از یک روحانی با فضای مجازی کار میکنه! ولی عقل هاشون نه! بچه 7 ساله سریع واکنش میده یک روحانی یا یک آدم عاقل نهو التبه ما خودمون به خودمون ظلم کردیم! آخه چرا اینقدر هم وطن های برانداز رو تخریب میکنیم همشون رو باهم؟ جای تخریب باید تلاش کنند افکارشونو تغییر بدند...
وی هاب Vhub Replied
This post was deleted by the post author.
@user16721730996816 February 2023Replying to and 4 othersدر دفاع مقدس ما فقط از ۱۸ کشور اسیر گرفته بودیم و با ۸۵ کشور میجنگیدیم،در فتنه اخیر هم۳۹ کشور از سال۲۰۱۶هم عهد شدند و بعد ترکیه و امارات از آنها جدا شدند. و۳۷ کشور جنگ ترکیبی را علیه ایران شروع کردند
@Vhub516 February 2023Replying to and 5 othersنگرانم، که با مدیریت غلط ایران عزیزمان دو قطبی شود که در همین راه غلط هستیم، دولت باید به فکر باشد
@ikhs131816 February 2023Replying to and 5 othersاین ترسوندن از دوقطبی کار دشمنه از ترس دشمن تو زمین دشمن بازی نکنیم دوقطبی قرار نیست بشه قراره با آرامش و محبت همه قانون رو اجرا کنند
وی هاب Vhub Replied
@sayedmeqdam16 February 2023
@Vhub516 February 2023Replying toکسی که نمیاد سر این موضوع ها مانور بده😂 فقط کشور خودشون خوبه بقیه کشورا مشکل دارن، دیکتاتوری اصلا چیه؟
Replied@FATIMAPAHLEVANI16 February 2023من خودم فدایی روز #ولنتاین نیستم همشو گرفتم خوابیدم ولی نمیدونم کی مردم میخوان به سليقه هم احترام بگذارن 💔ما روز جهانی زن و مبارزه علیه خشونت علیه زنان هم داریم مشکلی نداره که ، حالا چون غربیه اَخه عاشقا بهم یادآوری میکنن همو دوست دارن ❤
@Vhub516 February 2023Replying toالبته قابل ذکر هست شما ببنید کجا بیشتر کشورای اروپایی تمرکز کردن هرکاری کردن توی تمرکز و فشار بیشتر شما برعکس شو انجام بده، والا
@Vhub516 February 2023Replying toادامه پیام قبلیمتوی یک کشور اسلامی بر ارزش و پایه های شرعی هم ابراز علاقه های خودمونو داریم که خیلی زیبان خلاصه از ارزش های غربی بر پایه هرزه گری حمایت نکنید
@Vhub516 February 2023Replying toبه نام خدادر زمان قاجار و پهلوی هم روشنفکران و تحصیل کردگان بی چون و چرا ارزش های غربی رو پذیرفتن و در آیندشون چیزی جز نفوذ در کشور نصیب ایرانی ها نشد از جمله (نفت و منابع طبیعی ما) که این منابع رو با نفوذ کن غارت کردند قبلا گفتن مشروطه خوبه آلان میگن ولنتاین ابراز عشق توی یک کشور دیگه جای کلمه نی
وی هاب Vhub Replied
@FATIMAPAHLEVANI16 February 2023Replying toیکی از امام جمعه های معروف که نمیخوام اسمشو بگم میگفت نوروز روز نحس و کثیف و نجس و اینا ولی خب نوروز رو رهبر تبریک میگه هر سال اینی که میگید تضعیف درسته چون واقعا گاهی تخریب میکنن
وی هاب Vhub Replied
@s_a_moradi22 December 2022بسمالله الرحمن الرحیم مرگا به من که با پر طاووس عالمییک موی گربه وطنم را عوض کنمبا تشکر از آقای انجیدنی و تیمشون
@Vhub523 December 2022Replying toبه حق کل اماما د معصومین صدبار بمیری که طرح صیانت بخوره تو کمرتکه نون مردمو بردید
وی هاب Vhub Replied
@Kazemiii136214 December 2022Replying to andandنظرات ایرانی ها تو ابتدای راه اندازی تلگرام نشون میده چقد مردم ناراضی بودن
@Vhub514 December 2022Replying to andandمیگم 98 بود یا 97 روبیکا را افتاده؟ اوکی اصلا اول کارشه روبیکا و اینا! ولی درامد رایتل یعنی باید چندین سال صبر کنه اینا اوکی شن؟ اها اوکی
وی هاب Vhub Replied
@Anjidani6 December 2022فاکس نیوز: تیک تاک خنجری است که به قلب ایالات متحده نشانه رفته است و کارشناسان و سیاستمداران هشدار میدهند که «جوانان آمریکایی را فاسد» میکند.نکته جالب، عجیب و دردناک، اینجاست که افراد زیادی در کشور عزیزمان اعتقاد به فواید بیشمار !!!!!!! اینستاگرام و تیکتوک دارند !
@Vhub513 December 2022Replying toدنبال چی میگردی؟ Cpu و هرچی سرور بودزدن پوکندن رایتلم که داره میمرهپ.ن: صدرصد
وی هاب Vhub Replied
@Anjidani9 December 2022الف) من پست کردم و یک پست را بازپست کردم.ب) من ویراست کردم ، و ویراستی را بازویراست کردم.ج) من نوشتم ، و نوشتهای را بازنشر کردم.د) ؟
وی هاب Vhub Replied
@Anjidani13 December 2022من، گپ، سروش، ایتا، آیگپ، بله، روبیکا، چتزی، پنتل، بالونت را نصب دارم و از آنها استفاده میکنمبه همهشون #افتخار میکنمچون #ساخت_ایران هستندحاصل تلاش و همت جوانان کشور عزیزمالبته تلاش خودمون را میکنیم که همیشه #گپ به عنوان یک محصول رو به رشد، مخاطب پسند و البته کاربردی در عرصه حضور داشته باشه.
@Vhub513 December 2022Replying toخوشحالم که افتخار میکنیولی جای این همه پیام رسان های بی کیفیت که کلی شونم نام نبردی(مداد و.. 😑🤣) دوتا پیام رسان درجه یک میزدید بهتر نبود؟ مردم هم پراکنده نمیشدند👌(^_-)
This post was deleted by the post author.
@Vhub513 December 2022به نظرم اندازه سر سوزن از بقیه پیام رسان های بین المللی ایده بگرید نه کپی کنید بهتره!