متن یک نامه خودکشیبه جامانده از دهه 1970:"به سمت پل میروم؛اگر در مسیر حتی یک نفربه من لبخند بزندنخواهم پرید"با یکدیگر مهربان باشیم...
778 KB
14:51 - 8 January 2024



5 Replies

Profile picture of ‌user1748160322781788927 _G‌
@Kk_9999998 January 2024
Replying to
کلمه ای که فقط به هرکی گفتم بهم گفتنمیشه بدون اینکه من بگم اول اون بگه..😔

Profile picture of ‌یوز  🇮🇷🇵🇸‌
@Cheetah8 January 2024
Replying to
چه فیلمیه ؟؟

Profile picture of ‌Null‌
@Nulllll8 January 2024
Replying to
به هرکی که لبخند میزنم میگه این یارو اُسِش کُله