مثل این میمونه بگیم یه شرکتی و اعضاش کلا مخالف نظامن پس بیایم درامدشون و قطع کنیم و اخراجشون کنیم تا تحریک نشن بر علیه نظام!اصن فیلتر کردین نوش جونتون!کاریم به این نداریم که با یه فیلتر شکن میشه رفت توی همه این برنامه ها!شبکه های ماهوارهای رو میخواین چیکار کنین!تک تک میرید دیشای مردم رو میشکونید