من هیچ وقت از از معصوم یک ویژگی رو طلب نمی کنم.میگم هر چی داری بده...😅انسان کاملم آرزوست...گفت: گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست؟
@Hossein_mir_7711 November 2023Replying toمن هیچ وقت از از معصوم یک ویژگی رو طلب نمی کنم.میگم هر چی داری بده...😅انسان کاملم آرزوست...گفت: گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست؟