ایران نه یاس داره نه طرب بیجا؛ صبور و هوشیاره. میدونه آمریکا بدعهده، پس دست از ماشه برنمیداره. #آمریکا_شکست_خورد #هژمونی_پوشالی
28 فروردین 1405ایران نه یاس داره نه طرب بیجا؛ صبور و هوشیاره. میدونه آمریکا بدعهده، پس دست از ماشه برنمیداره. #آمریکا_شکست_خورد #هژمونی_پوشالی