دمتون گرم، دقیقا احساس منو بیان کردید، که متحیرم این آمریکاییها از برخی ایرانیا که جوگیر میشن قومیتی رای میدن، خیلی بیسوادترن!ببینید یه آدم شارلاتان خودشیفته و روانی رو که دایم باسنش رو حواله متحدانش، میکنه انتخاب کردن!!😂مثل این که آدم تو آمریکا نبوده که این دراکولای پدوفیل رو انتخاب کردن!!
