کسانی که با این فرمایش این خانم مشکل دارن یعنی خودشونو در حزب خدایی نمیدونن و هر کسی در حزب خدا نباشه حزب شیطانه...حزب اللهی بودن، یه گروه سیاسی خاصی نیست که فقط مال یه عده از طرفداران باشه..حزب اللهی یعنی همه کسانی که زیر پرچم اسلام و برای این وطن خدمت میکنن..