آب برین
@YaHeydarMadad313
بهم گفت:«مریم، ببخشید! این خونهمونه، موشک خورده از بین رفته، باید برگردیم ضاحیه...»
🎙
| مریم یوسفی صدر
#ایران_قوی
#توکل_اقتدار_انتقام
#لبیک_یا_خامنه_ای
#مرگ_بر_آمریکا
#الهمعجللولیکالفرج
#خیابان
#جانفدا_ایران
02:04
5 MB
14:12 - 13 June 2026
2
Reactions
192
Views
2
Replying to
@YaHeydarMadad313