بهم گفت:«مریم، ببخشید! این خونه‌مونه، موشک‌ خورده از بین رفته، باید برگردیم ضاحیه...»🎙| مریم یوسفی صدر #ایران_قوی#توکل_اقتدار_انتقام#لبیک_یا_خامنه_ای#مرگ_بر_آمریکا#الهم‌عجل‌لولیک‌الفرج#خیابان#جان‌فدا_ایران
5 MB
14:12 - 13 June 2026

2 Reactions
192 Views