#غربگراها و لیبرالها از آنجا که همیشه خود را #برتر_از_دیگران میدانند، در مقابل هر سوالی عصبانی میشوداز حضرت عيسى سوال شد که چرا انسانی خشمگین میشود؟او پاسخ داد:به سه دلیل ۱.خود بزرگبينى ۲. گردن فرازى۳. #حقير_شمردن_مردم…Show more
20 June 2024#غربگراها و لیبرالها از آنجا که همیشه خود را #برتر_از_دیگران میدانند، در مقابل هر سوالی عصبانی میشوداز حضرت عيسى سوال شد که چرا انسانی خشمگین میشود؟او پاسخ داد:به سه دلیل ۱.خود بزرگبينى ۲. گردن فرازى۳. #حقير_شمردن_مردم…Show more