این تفکر بیمار در کشور وجود دارد که نیروی نظامی را مزاحم مملکت داری میداند.مگر هاشمی رفسنجانی نگفت موشک راباید بدهیم تا مثل آلمان و ژاپن پیشرفت کنیم؟زمانی که سپاه در سوریه میجنگید، دولت روحانی کمک نمیکرد؛ سپاه پروژه عمرانی میگرفت که با پول آن بجنگد؛ روحانی تیکه می انداخت که هم تفنگ و هم اقتصاددارند