چقدر نامردن اینجاعروسک داشتمو لِه کردن اینجا..💔💔💔😭😭السلام علیک یا اباعبدالله الحسین🏴#محرم#امام_حسین
1 MB

چقدر نامردن اینجاعروسک داشتمو لِه کردن اینجا..💔💔💔😭😭السلام علیک یا اباعبدالله الحسین🏴#محرم#امام_حسین1 MB
⭕️برگردید به نظر #رهبری💢مردم برنگردیم هزینش رو باید بدیما!#تفاهمنامه#مذاکرات#مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه#انتقام6 MB
ماشاءالله به این هیئت..توی این ایام، به همچین هیئت هایی نیازمندیم#رهبر_شهید#محرم#انتقام#توافق_ننگین#مذاکره9 MB
🚩 امام شهید خامنهای عزیز : «مذاکرهی با آمریکا ممنوع است بهخاطر ضررهای بیشماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد.»بیانات در دیدار #فرماندهان_سپاه ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
خداوند یک سری ودایع در نسل مومنین دارد.این کلیپ ۳ دقیقه ای زیبا و مهم را گوش کنید👇#ظهور#امام_زمان5 MB
شما را از حكميت[مذاکره با معاویه] بازداشتم؛ پس برای من خودسری کردید چونان خودسری پیمانشکنان، تا ناگزیر تصمیم خویش را با هوسِ شما هماهنگ کردم.._نهج البلاغة، خطبهٔ ۳۶#مذاکره#توافق_ننگینبنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
@Yamahdi313_3517 June 2026💢صحبتهای مهم استاد پناهیان:این نگرانیهای مردم به حق است. پلاکارد نویسی های اونها به حق است. مرگ بر سازشکار گفتنهاشون به حق است.مسئولین بیخود ناراحت میشوند. مردم ما نمیپذیرند.2 MB
@Yamahdi313_3516 June 2026حدیث بسیار تکان دهنده ازامام علی علیه السلام: 👇👇 ❗️❗️
@Yamahdi313_3515 June 2026من هیئت و حسینیه را حسینیه نمیدانم؛مگر آنکه دلاورانی را برای نبرد با دشمناسرائیلی فارغ التحصیل کند .در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیلنباشد شمر هم سینه میزند..._امام موسی صدر#محرم
@Yamahdi313_3515 June 2026🔸️خطاست اگر گمان کنیم با اعلام توافق، وظیفه ما تمام است!هنوز چیزی امضاء، تصویب و تأیید نشده است.🔸️هزینه مخالفت با تمرد نباید گردن رهبر انقلاب بیفتد.🔸️حجت ما در مخالفت با این «خسارت محض»، محاسبه، تجربه، انذار و شروط رهبری و فجایع لبنان است.🏴به هیأت نمیرویم؛ آن را به خیابان میآوریم.#محرم
@Yamahdi313_3515 June 2026🔴🔴🔴خیابانها را خالی نمیکنیم🔴🔴🔴🔴🔴🔴خیابانها را خالی نمیکنیم🔴🔴🔴🔴🔴🔴خیابانها را خالی نمیکنیم🔴🔴🔴
@Yamahdi313_3515 June 2026اینکه حالا تبریک میگن به بنده؛چه تبریکی؟#توافق_ننگین1 MB