نگرانان سطل ماست چرا برای این تصویر سکوت کرده اید❓️ اگر برعکس بود همچنان این سکوت حکم فرما بود⁉️یا انقلابی نماها بازهم هیس...
2 MB
@AR_ASH25 August 2025Replying to andدقیقا سوال منم همینه.اون آقایون بیغیرت چرا فقط تماشا میکنند؟ اگر عرضهی دفاع از مظلوم نداشتند، حداقل میتونستند اون وسط بایستند تا ظلم نشه.