من این تعاملگرمو خیلی دوس دارم :)
باران میچکد در آغوش خاک !تو خاک و من خواستم قطره باران شوموای امان از مزاحمت چتر ها 🌂💆🏻♀️
@Yara_0329 اردیبهشت 1405من این تعاملگرمو خیلی دوس دارم :)باران میچکد در آغوش خاک !تو خاک و من خواستم قطره باران شوموای امان از مزاحمت چتر ها 🌂💆🏻♀️
@Yara_0321 اردیبهشت 1405قشنگ بود ..😂😂گاز یک سرمایه ملی است پس با خاموش کردن یک لامپ در مصرف آب صرفه جویی کنیم ستاد مبارزه با مواد مخدر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@Yara_0320 اردیبهشت 1405در یکدیگر گریسته بودیمدر یکدیگر تمام لحظهی بیاعتبار وحدت رادیوانهوار زیسته بودیم #فروغ_فرخزاد
@Yara_0320 اردیبهشت 1405نام بعضی نفراترزقِ روحم شده است.وقت هر دلتنگیسویشان دارم دستجراتم میبخشد، روشنم میدارد.#نیما_یوشیج
@Yara_0320 اردیبهشت 1405میان ِ کتاب ها گشتممیان ِ روزنامه هایِ پوسیده یِ پُر غبار،در خاطرات ِ خویشدر حافظه ای که دیگر مدد نمی کندخود را جُستم و فردا را.#احمد_شاملو
@Yara_0320 اردیبهشت 1405در انتهایِ آسمانِ خالی،دیواری عظیم فرو ریخته استو فریادِ سرگردانِ تو دیگر به سویِ تو باز نخواهد گشت...#احمد_شاملو
@Yara_0320 اردیبهشت 1405فردایم را ببرو دیروز را بدهو با هم تنهایمان بگذارهیچ چیز بعد از تو، نه میرود و نه میآید #محمود_درویش