11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
تا الان خبری مبنی بر این که از باکو حمله شده نه از رسانه ملی نه تو کانال های خبری ندیدم اکه هست بزارید
19:02 - 11 March 2026

5 Reactions
369 Views


1 Reply

Profile picture of ‌S....a‌
@Sib8611 March 2026
سانسور خبری همه جا هست