پاسخ فیلیپ ساپرکین به تنابنده:واقعاً سؤاله چطور یک سلبریتی که برای هر فیلم از دو میلیارد به بالا میگیره، معاف مالیاتی هم هست ، از فقر و سختی زندگی مردم حرف میزنه؟!با چه رویی نسخه ی درد مردم رومی پیچه؟!شما شاید یک روزی از مردم بودين الان دیگه نیستین. اسمش همدردی نیست، ژست مردمیه! @insta_enghelabi