پاسخ فیلیپ ساپرکین به تنابنده:واقعاً سؤاله چطور یک سلبریتی که برای هر فیلم از دو میلیارد به بالا میگیره، معاف مالیاتی هم هست ، از فقر و سختی زندگی مردم حرف میزنه؟!با چه رویی نسخه ی درد مردم رومی پیچه؟!شما شاید یک روزی از مردم بودين الان دیگه نیستین. اسمش همدردی نیست، ژست مردمیه! ‎@insta_enghelabi
09:17 - 7 January 2026

1 Reactions
241 Views