سلامبا هماهنگی ک با آقای یاوری داشتم،انشاالله جلسه کتابخوانی(پادکست) با موضوعانتخاب همسر و موانع ازدواج،تشکیل خواهم داد.(سرفصلها کاربردی و بدون حاشیه ست).احتمالا اولین جلسه سهشنبه حوالی ساعت ۶.۳۰ شب.(اطلاع رسانی اتاق خواهد شد)موافق تشکیل این اتاق هستید؟