اگر کسی اتاق ناموس تون رو دید بزنه و از ناموستون فیلم بگیره باهاش چی کار میکنید؟دست درازی نکنه ها،العیاذ به الله تجاوز نکنه ها،فقط از ناموستون توی حریم خصوصیش فیلم بگیره.حکایت این پهپاد های جاسوسی دشمن هم همینه.این اصلاحاتی های بی غیرت منتظرن چی بشه،تا پاسخ دشمن رو بدن؟#بی_غیرت#مسئولین_منافق