🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها
VirAva
🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها🔥اخبار و تحلیل🔥
00:0048:00:41
@Mohammad14TheMohammad1 June 2026Replying to andبله دوستان عزیز اینطوریه، تهدید میکنن ، تو بحث استدلالیhttps://virasty.com/Mirsad/1780300700900897385This post was deleted by the post author.
@Yazdan_m1 June 2026Replying to andandاساساً کسی که به دانش و استدلال مسلح باشه امکان نداره از بیان و کلام به مشت گره کرده برسه هرگاه در چنین مباحثی فرد به این سطح نزول کرد مطمئن باشید نه تنها به بحث و به طرف مقابل بلکه در حد استدلال خودش هم ظلم کرده ولو اینکه استدلالش غلط باشه یا درستـ.داشتن آداب گفتگو ارجح بر خود گفتگوئه
@Mirsad1 June 2026Replying to andandآقا یزدان این دوستتون نمیدونم چی مصرف میکنه که انقدر از همه چیز میترسه!اصلا کسی تهدیدی نکرده انقدر داره هوچی گری میکنهاگر دوستش هستید بگید کمتر مصرف کنه، اوضاعش اصلا خوب نیست
@Yazdan_m1 June 2026Replying to andandقطعا که افتخاره اگر من رو در زمره دوستان خودتون قرار بدید. الانم فارغ از اینکه من با کسی دوست هستم یانه،،چون بحث استدلالی داشتید میکردیدمیخوام بگم اساسا اینکه طرف چیزی میکشه یانه هیچ ارتباطی به درست یا غلط بودن محتوایی که ارایه میکنه نداره و پرداختن به این موضوع کاردغلطیه و حمله به شخص به حساب میاد
@Mirsad1 June 2026Replying to andandحرف شما درسته و خود شما انسان قابل احترامی هستین، برای من افتخاره شخص محترمی مثل شما رو در بین دوستانم داشته باشماینکه بحث به اینجا کشید از توهین ناموسی ایشون به من بودو در ابتدا هم ایشون به تعداد زیادی خانم در اتاق توهین کردن و وقتی رفتن روی استیج به حای یک عذرخواهی ساده دوباره به همه اهانت کردن
@Mirsad1 June 2026Replying to andandبنده رو استیج نبودم که بحث استدلالی داشته باشیم، در جواب صحبتهای زشت ایشون من کامنت گذاشته بودم و در ادامه با جواب ایشون که فحاشی ناموسی بود بحث ادامه پیدا کرد و رسید به این جاهااستدلالهایی هم که میگن همون حرفای توهین آمیزشون به خانما بود که رو استیج گفتن و مدیران هم ایشون رو به پایین هدایت کردن
@Mirsad1 June 2026Replying to andandو مهمتر از هر کاری ایشون بارها از چندین نفر درخواست آدرس و شماره تلفن و اسم کردن! بارها انگ زدن که منو تهدید میکنین درحالیکه حتی یک پیام که اینجوری باشه وجود نداره! در حقیقت ایشون به شدت پروندهساز هستن و میدونید که در فضای اپ ایرانی چقدر میتونه هزینهزا باشه این پروندهسازیها
@Mirsad1 June 2026Replying to andandجالبه که تمام اسکرین شاتهاش هم در تایید حرفای منه و تمامی برداشتهاش توهم! اون بحث شیشهای بودن هم به دلیل تکرار مکرر همین توهمات به ایشون اطلاق شد