12 September 2025
اولیک ماجرای واقعی :پدرم ، کشاورز و کشاورز زاده ای از خطه ی هگمتانه ، از دهه ی چهل و پنجاه شمسی ، حکایت میکرد ، بر سرِ زمین در حال کشت و کار بودیم، گروهی از مهندسان اسرائیلی سر رسیدند ، یکی از آنها با پوزخندی گفت ، کار کنید ، که ایران ، سی سال دیگر ، آبی نخواهد داشتاین در حالی بود که آن زمان...
4 MB
اونها بگن چرا ایرانی ها اینقدر احمق هستند تا یک خارجی حرفی میزنه بهش صد در صد اعتماد می‌کنند همان را اجرا میکنند
02:49 - 20 September 2025

1 Reactions
570 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سد خندان‌
@Sedkhandan25 September 2025
Replying to
تصمیم گیران آن زمان ، زیر بلیط اسرائیلی ها همه کار میکردند ، بهائی ها راس امور کشور بودند و با رژیم صهیونیستی ، در تعامل کامل و در واقع گوش به فرمان اونها بودند