امشب توی فرودگاه به یه دختر خانم تذکر دادم که خودتون رو بپوشید.گفت من دختر نیستم.برای خودم گفتم پس این موی بلند دخترانه و این ابروی نازک کرده چیه؟پناه بر خدا آخر الزمانه
اونروز توی یکی از اماکن تاریخی فرهنگی شیراز، همین مورد برای بنده پیش اومد، به جایی رسیده بود که دیگه مردم هم هنگ بودند که چرا کسی تذکر نمیدهد... منم بلند گفتم بخدا پسره... واقعا آخر الزمانه