امروز رهبر این آیه را خواندند و توصیه کردند به آن اهتمام داشته باشید: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ🔹و [در انجام فرمان هایِ حق و در جهاد با دشمن] سستی نکنید و اندوهگین مشوید که شما اگر مؤمن باشید، برترید._آیه ۱۳۹ سوره آل عمران#انتقام_سخت