@YourMommy13 May 2026نگران زلزله باشم یا توفان؟ بمباران یا زدن زیرساختهای برق؟ نگران گرونی مواد غذایی باشم یا مسکن؟ نگران ممنوعیت اینترنت باشم، یا آینده جوونها، یا درد اونهایی که بیکار شدن؟ تو این شرایط تنها امید هر کسی میتونه چیزی باشه که دوستش داره: یار، مادر، دوست، گربه و... هیچ دلخوشی دیگهای باقی نمونده.
@YourMommy12 May 2026مگه اینترنت پرو برای کسبوکارها نبود؟ پس چرا برای همه داره فعال میشه؟ یعنی این اینترنت بدون فیلتره و میشه رفت یوتیوب و تلگرام؟ خب الان دستاورد امنیتیش چی بود؟ چرا همه سیاستهاتون اینقدر مبهمه. خب راستش رو بگید دنبال اون ماهی دو میلیونید. دو تا ویدئو آموزشی ببینم یه گیگ پریده داروغه ناتینگهام#اینترنت
@YourMommy9 May 2026تنها چیزی که میتونه از این افسردگی و بیکاری درم بیاره اینترنته. حداقل بگید چقدر دیگه باید تحمل کرد... چند روز؟ چند ماه؟ کجاست یه کورسوی امیدی...#اینترنت
@YourMommy4 May 2026
@YourMommy3 May 2026هربار میام تو ویراستی 🤯 میشم. تایملاینم فقط پر از دعواهای فرسایشیه، ورزشی و غیرورزشی هم نداره. شایدم مناسب رده سنی من نیست. اینجا هرچیزی بیشازحد جدی گرفته میشه و گویا تجسم یک نشخوار فکری جمعیه. یکی از ضعفهای بسترهای داخلی اینه که امکان شخصیسازی محتوا نداره. بگذریم از حریم خصوصی و آزادی بیان
@YourMommy2 May 2026کی میخواد با تو باشه حتی تو رؤیا......دنبال جای پاهاتهروی شنهای قشنگ و خیس دریا..Dele Divooneh~MelonMusicShadmehr Aghili
@YourMommy26 April 2026پسفردا دفاع میکنم و خلاص. چه مضحکهای! ارشد هوش مصنوعی در کشوری که ششماه از سال اینترنت ندارد. شانس آوردم که ازقبل آماده بودم، چون کسی نگفت خرت بهچند «رعیتدانشجوی بدبخت»، این چند ماه اینترنت لازم نداری برای پایاننامهات؟!امیدوارم هم سیمکارتهاتون و هم روزگارتون سیاه بشه.