24 July 2024
به نظرتون چرا ستادهای دیگه شفافیت مالی ندارن؟!
قطعا شفافیت مالی خوبهولی نکته قابل تقدیر _ و البته تعجب و تأمل _ اینه که یه جوری مدیریت هزینه کردن که دخل و خرج حتی یک ریال تفاوت نداره!!نمی‌دونم خنده‌داره یا نه ولی خب ...😂آدمای سعیدیسم بزنن دیسلایک رو 😁
20:25 - 24 July 2024

859 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی عبدی‌
@Mhdabd24 July 2024
خب خرجشون به اندازه دخلشون بوده، عجیب نیست، یعنی هر چی پول اومده خرج کردن...