سلام و عرض ادب و احترام محضر سروران ارجمندم.... بنده ی کمترین درحمایت از دولت و ملت شریف ایران اسلامی و خاصه مقام عظمای ولایت فقیه حضرت امام خامنه ایی در جنگ با رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل این کلیپ زیبا رو براتون ارسال نمودم.... انشاءالله مورد قبول حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فدا قرار بگیرد🤲آمین