او نرفته…او در همین راهیست که باز شد، در همین مسیری که روشنتر شد و حالا از آسمان با لبخند به ما مینگردامسال، جای خالیاش را با اشک و عهد پر میکنیمعهدی که این پرچم، زمین نیفتد...دلتنگیم آقاجاندعایمان کن...#امام_شهید#فتح_خیبر#لبیک_یا_خامنه_ای#مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_آمریکا