مادر یکی از بچه های استعداد درخشان میگفت :میدونی مشکل این بچه ها چیه اینه که خودشون را همه چیزدان میدونند و عقل کل ،برا همین دنبال تلاش و علم افزایی نمیرند .حالا اینم رئیس سمپاد بوده دیگه 😍
@user1741880338813 April 2025Replying toمادر یکی از بچه های استعداد درخشان میگفت :میدونی مشکل این بچه ها چیه اینه که خودشون را همه چیزدان میدونند و عقل کل ،برا همین دنبال تلاش و علم افزایی نمیرند .حالا اینم رئیس سمپاد بوده دیگه 😍