چرا نباید شخص پرست بود؟یادآوری برخی مواضع🔺آیت‌الله میرباقری (عضو مجلس خبرگان): "مذاکرات زیر نظر رهبری است. مردم نگران نباشند."🔺سردار قاآنی: "فرقی بین تیم مذاکره کننده ما و بچه‌هایی که پای لانچر بودن نیست و جنسشان از جنس مقاومت است."🔺نماینده ولی فقیه: "این مذاکرات را با برجام مقایسه نکنید."
زاکانی: "کسانی که می‌گویند مذاکرات بر رهبری تحمیل شده است بر ایشان جفا می‌کنند"🔺قرارگاه خاتم نیز این توافق را "تحمیل اراده مردم ایران بر دشمن" و "پذیرش شکست و تسلیم در برابر مردم مبعوث شده" توصیف کرد و آن را تلویحاً تبریک گفت.🔹
امیرالمؤمنین علی علیه السلام:إنّ الحقَّ لا يُعرَفُ بالرِّجالِ، اعْرِفِ الحقَّ تَعرِفْ أهلَهُ.حقّ به شخصيتها شناخته نمى‌شود؛ خودِ حقّ را بشناس تا پيروان آن را بشناسى.[مجمع البيان : ۱/۲۱۱ ، روضة الواعظين : ۳۹ .]#درمان_مسئولین#درمان_مردم👊👊#به_نظر_رهبری_برگردید💯
14:08 - 20 June 2026